Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Mitt allt <3

Av angelindarkness - 23 mars 2012 21:20

Har inte uppdaterat på ett tag nu.. Men nu ska jag skänka mitt barn ett inlägg !


Sakta lägger sig mörkret..

Jag hör dina djupa andetag..

Jag ser dina små händer röra sig lite då & då..

En vacker varelse, en vacker människa!

Mitt barn, mitt lilla under.. Du har planerat mitt liv.

Mitt liv har jag gett till dig.

Varje sekund, varje minut ska jag älska dig min fina lilla flicka!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelindarkness - 17 januari 2015 00:51

Nu sitter jag här mitt i natten.. gråter, förtvivlad över att du är borta. Är jag ledsen för att du inte finns längre eller gråter jag för att j ag aldrig mer kommer höra din underbara röst, ditt underbara leende? Eller för att du aldrig mer kan f...

Av angelindarkness - 9 oktober 2014 18:48

Känslomässigt förvirrad just nu.. Att se mig själv i ett annat perspektiv är så svårt, att kunna se mig själv kämpa för att jag kan och för att jag vill. Vart finns det nu? vart tog detta vägen? Finns det någonstans en bubbla i min kropp som inte slä...

Av angelindarkness - 8 oktober 2014 21:38

Nu sitter jag här, känner en ängslighet och tomhet som gör mig förtvivlad, ledsen och förvirrad.. Det är så länge sen nu, varför kommer allt upp nu igen?! Vad jag än gör, hur jag än gör det så känner jag mig så misslyckad och dålig och mest av allt l...

Av angelindarkness - 8 juli 2012 23:18

Tänk alla gånger som man märker att Att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls Tänk alla gånger som vänner sagt Att du, bara du är den bästa dom haft Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver få...

Av angelindarkness - 6 juli 2012 20:20

Sitter i ett stort tyst rum, det enda som hörs är ljudet av tårarna som faller ner på bordet. Ensamheten har sakta börjat komma ikapp mitt känslomässiga vrak till psyke.. Vart jag än är, vart jag än går, vem jag än är med så är jag ensam.. Helt jä...

Presentation


Mitt liv..

GB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards